Administratief Medewerker - AB Werkt

Administratief Medewerker

Overig
Regio Noord-Limburg
Fulltime
40 uur
€16,00 - €18,00

Ben jij een nauwkeurige en proactieve administratieve kracht met affiniteit voor logistiek? Wil je werken in een dynamische omgeving waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie
  • Behandelen van inkomende en uitgaande e-mails in de logistieke mailbox.
  • Invoeren van verkooporders in het systeem en bijhouden in Excel.
  • Inboeken van inkomende goederen.
  • Aanvragen van labels voor verpakking bij de keuringsinstantie.
  • Opnemen van voorraden in bestellingen en printen van paklijsten en CMR-documenten.
  • Aanvragen en inplannen van transporten in het portaal.
  • Diverse overige administratieve taken.

Wat mag je verwachten
  • Een fulltime baan (40 uur per week) via uitzenden.
  • Een dynamische werkomgeving binnen een professioneel team.
  • Marktconform salaris tussen €2.587,60 en €2.797,40 per maand.
  • De mogelijkheid om per 1 april te starten.
Wat verwachten wij van jou
  • Je bent een MBO- of HBO-student in de richting van logistiek of financiën, die tijdelijk werk zoekt (minimaal 6 maanden), of een afgestudeerde op MBO-niveau met relevante werkervaring.
  • Je bent handig met computers en hebt ervaring met MS Office (Excel, Outlook, etc.).
  • Je kunt snel schakelen en behoudt overzicht in een dynamische werkomgeving.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
  • Ervaring in een administratieve of logistieke functie is een pre.
Over het bedrijf

Solliciteer direct

    Wat gebeurt er na mijn sollicitatie?
    Nadat je hebt gesolliciteerd, neemt één van onze recruiters binnen 1 dag contact met je op. Samen plannen jullie een kennismakingsgesprek in.

    Tijdens dit gesprek leren we jou beter kennen en bespreken we welke baan het beste bij jou past. Zo zorgen we voor een persoonlijke en efficiënte aanpak.
    Moet ik een motivatie uploaden?
    Hoeft niet, mag wel! Een korte motivatie helpt ons om alvast een beeld van je te krijgen. Zo sta je vaak al 1-0 voor en kunnen we sneller en beter met je aan de slag. Maar als je liever eerst alleen je gegevens achterlaat, is dat ook prima
    Kan ik ook solliciteren zonder cv?
    Ja, dat kan zeker. Wij kijken graag samen met jou naar je talenten, vaardigheden en ontwikkeling. Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we dit en kunnen we er verder op in gaan.

    Toch is het handig als je wel een CV kunt aanleveren – nu of later – zodat we je optimaal kunnen voorstellen aan je potentiële werkgever(s). Geen zorgen: we helpen je daar graag bij.

    Sollicitatieprocedure

    Jouw baan gevonden

    Je hebt de vacature die bij jou past gevonden, top! Op deze pagina kun je solliciteren via het bovenstaande formulier.

    Kennismaking

    We nemen contact met je op voor een persoonlijke kennismaking. Dat kan telefonisch, via videobellen of op een van onze vestigingen. We zijn benieuwd naar wie jij bent, wat je kunt én wat je zoekt in een baan. Zo leren we jou goed kennen en kunnen we gericht op zoek naar werk dat bij jou past.

    Op gesprek

    Zien we een goede match? Dan regelen we een kennismakingsgesprek bij het bedrijf. Je leert jouw toekomstige werkplek en collega’s kennen, en kunt al je vragen stellen. Wij bereiden je goed voor, zodat je met vertrouwen het gesprek ingaat.

    Een contract

    Is iedereen enthousiast? Dan zorgen wij dat alles netjes wordt geregeld. Je ontvangt een duidelijk contract, krijgt uitleg over je loon en werktijden, en wij blijven jouw vaste aanspreekpunt. Ook na de start houden we contact om te zorgen dat jij goed op je plek zit.

    Job Alert

    Laat ons weten waar je naar op zoek bent. Zodra er een passende baan beschikbaar is, krijg je direct bericht!

    Job Alert Afbeelding