Customer Support Specialist (Polish & Eastern European Market) - AB Werkt

Customer Support Specialist (Polish & Eastern European Market)

Overig
Regio Midden-Limburg
Fulltime
38 uur
€22,92 - €31,65

As a Customer Support Specialist (Polish & Eastern European Market) at our client’s company in the Roermond region, you will contribute to making healthy eating enjoyable and sustainable. Together with various partners, the company continuously strive to improve vegetable varieties and providing solutions for customers, the vegetable value chain, and consumers worldwide.
To support growth and strengthen its position in the Polish and Eastern European markets, we are looking for a Customer Support Specialist for a full-time position of 38 hours per week. You will be working in an innovative and collaborative environment where your contribution truly matters! The salary ranges from €22.92 to €31.65 gross per hour.

Over de functie

As a Customer Support Specialist (Polish & Eastern European Market), you are responsible for the administrative processing and coordination of customer orders for the Polish and Eastern European markets. You will have frequent contact with customers, sales colleagues, and internal departments such as Supply Chain, Finance, and Logistics.
In close collaboration with the sales team, you provide proactive commercial support from the Customer Support department and ensure a smooth and professional customer experience.
You will be part of our energetic Customer Support Team, consisting of 20 enthusiastic colleagues who support various countries in the region. Our team is characterized by strong collaboration, open communication, and a strong sense of social connection.

Wat mag je verwachten

At our client’s company, they believe that their people make the difference. That’s why they provide you with the tools, guidance, and opportunities to grow both professionally and personally.

  • a one-year contract with the prospect of a permanent position with the client based on good performance;
  • full-time position of 38 hours per week;
  • working days and hours: Monday to Friday during daytime shifts;
  • salary ranges from €22.92 to €31.65 gross per hour;
  • travel expenses reimbursed at €0.23 per km;
  • you will work in a vibrant, inclusive, and international environment where your contribution truly matters.

Wat verwachten wij van jou

As a Customer Support Specialist (Polish and Eastern European Market), you bring the following qualifications:

  • bachelor’s degree in, for example, Business Economics, Commercial Economics, or a comparable field;
  • several years of experience in an international customer service environment (required);
  • experience with ERP systems, Salesforce, and MS Office (Outlook, Excel, etc.);
  • fluency in Polish and English (required); knowledge of Dutch or other languages is a plus;
  • strong communication skills and the ability to interact with various levels both within and outside the organization;
  • customer-oriented, structured, and detail-focused;
  • a proactive team player with a positive, open, and enthusiastic attitude who enjoys working in a social and outgoing team.
Over het bedrijf

Solliciteer direct

    Wat gebeurt er na mijn sollicitatie?
    Nadat je hebt gesolliciteerd, neemt één van onze recruiters binnen 1 dag contact met je op. Samen plannen jullie een kennismakingsgesprek in.

    Tijdens dit gesprek leren we jou beter kennen en bespreken we welke baan het beste bij jou past. Zo zorgen we voor een persoonlijke en efficiënte aanpak.
    Moet ik een motivatie uploaden?
    Hoeft niet, mag wel! Een korte motivatie helpt ons om alvast een beeld van je te krijgen. Zo sta je vaak al 1-0 voor en kunnen we sneller en beter met je aan de slag. Maar als je liever eerst alleen je gegevens achterlaat, is dat ook prima
    Kan ik ook solliciteren zonder cv?
    Ja, dat kan zeker. Wij kijken graag samen met jou naar je talenten, vaardigheden en ontwikkeling. Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we dit en kunnen we er verder op in gaan.

    Toch is het handig als je wel een CV kunt aanleveren – nu of later – zodat we je optimaal kunnen voorstellen aan je potentiële werkgever(s). Geen zorgen: we helpen je daar graag bij.

    Sollicitatieprocedure

    Jouw baan gevonden

    Je hebt de vacature die bij jou past gevonden, top! Op deze pagina kun je solliciteren via het bovenstaande formulier.

    Kennismaking

    We nemen contact met je op voor een persoonlijke kennismaking. Dat kan telefonisch, via videobellen of op een van onze vestigingen. We zijn benieuwd naar wie jij bent, wat je kunt én wat je zoekt in een baan. Zo leren we jou goed kennen en kunnen we gericht op zoek naar werk dat bij jou past.

    Op gesprek

    Zien we een goede match? Dan regelen we een kennismakingsgesprek bij het bedrijf. Je leert jouw toekomstige werkplek en collega’s kennen, en kunt al je vragen stellen. Wij bereiden je goed voor, zodat je met vertrouwen het gesprek ingaat.

    Een contract

    Is iedereen enthousiast? Dan zorgen wij dat alles netjes wordt geregeld. Je ontvangt een duidelijk contract, krijgt uitleg over je loon en werktijden, en wij blijven jouw vaste aanspreekpunt. Ook na de start houden we contact om te zorgen dat jij goed op je plek zit.

    Job Alert

    Laat ons weten waar je naar op zoek bent. Zodra er een passende baan beschikbaar is, krijg je direct bericht!

    Job Alert Afbeelding